RECEPTION/VÄNTRUM HOS DIN VETERINÄR

Vid ankomst sker anmälan i receptionen där vår kunniga personal kan svara på det mesta från försäkringar till foderfrågor. Fråga gärna! Är det ert första besök får du fylla i ett kort med uppgifter om dig och ditt djur. För dig som kommer med katt finns en avskild del av väntrummet att sitta i.

Tag gärna en kopp kaffe eller te medan du väntar – vi bjuder! Eller varför inte botanisera en stund i butikens utbud.

DIREKTREGLERING
Överstiger summan för besöket försäkringens självrisk? Tala med oss i receptionen så kan vi, under kontorstid vardagar, hjälpa dig att reglera kostnaden med ditt försäkringsbolag. Via mail kontaktar vi ditt försäkringsbolag. Svarstiden varierar, men vanligtvis har vi svar på mailet efter 10 till 60 minuter. Är Agria ditt försäkringsbolag kan direktregleringen istället ske per telefon. Har du rätt till ersättning för kostnaden slipper du ligga ute med den summa bolaget ersätter, vilket annars är fallet om du själv kontaktar försäkringsbolaget i efterhand. Kom ihåg att ta med försäkringsnumret samt kolla gärna vilka villkor du har gällande självrisken.

På Din Veterinär tar vi inte ut någon avgift för direktreglering, det är vi nästan ensamma om!

KONTAKT

EKVÄNDAN 2
254 67 HELSINGBORG
TEL 042 - 20 20 00

AKTUELLT HOS OSS

God fortsättning!

Våra öppettider v1: 4/1      Kliniken öppen 08.00 – 17.00, telefonen öppen 07.00 - 12.00, 13.00 - 16.00 5/1      STÄNGT 6/1      STÄNGT 7/1      Kliniken öppen 08.00 – 17.00, telefonen öppen 07.00 - 12.00, 13.00 - 16.00 8/1      Kliniken öppen 08.00 – 17.00,...

läs mer

#HänsynochHygien – munskydd, handsprit och avstånd

Under pågående CORONA-pandemin gäller följande hos oss: • Endast en djurägare per besök kan följa med in på kliniken • Inga barn kan följa med in • Håll avstånd till både andra djurägare och vår personal under ditt besök • Förkylningssymtom eller feber? Då ber vi dig...

läs mer